PRAKTISCHE AFSPRAKEN
Praktische afspraken & gedragscode voor klanten
1. Afspraken & op tijd komen
-
Wij werken met een strak tijdschema. Kom daarom op tijd.
-
Meer dan 5 minuten te laat → behandeling wordt ingekort, kosten blijven gelijk.
-
Meer dan 10 minuten te laat → afspraak vervalt, volledige kosten worden berekend.
2. Geen huisdieren
Voor hygiëne is het niet toegestaan om huisdieren mee te nemen.
​​
3. Voorbereiding voor je behandeling
-
Lees vooraf de informatie over de gekozen behandeling op onze website zorgvuldig door. Bij vragen of onduidelijkheden dien je vooraf contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen voorkomen dat een behandeling in de salon niet uitgevoerd kan worden.
​
4. Foto’s
We kunnen jou vragen om voor/na foto’s/video's van jouw transformatie voor onze social media kanalen. Uiteraard alleen als jij hier toestemming voor geeft.
​
5. Wanneer raden wij een behandeling af?
-
tijdens menstruatie, zwangerschap of borstvoeding
(hormonale schommelingen kunnen gevoeligheid en resultaat beïnvloeden)
​
6. Wanneer voeren wij géén behandeling uit?
-
bij recente chemische peelings (wacht min. 2 weken)
-
bij allergieën voor behandelingsproducten
-
bij beschadigde, geïrriteerde of verbrande huid
-
bij extreem dunne of korte haartjes
-
bij actieve acne in het behandelgebied
-
bij ooginfecties of grote gevoeligheid hiervoor
-
bij medicatie zoals bloedverdunners of acne-middelen
-
bij verse of niet-genezen PMU op het te behandelen gebied
-
bij een van de indicaties benoemd bij de informatie van de door jou gekozen behandeling op onze website
​
7. Patchtest
Twijfel je over gevoeligheid of allergie?
Op verzoek kan een patchtest worden uitgevoerd. Neem hiervoor vooraf contact op.
​


